VIJESTI

Učenici šestih razreda išli su 11. svibnja 2015. na terensku nastavu u Požegu i Park prirode Papuk.

Terenska nastava u Požegu i Park prirode Papuk

U ponedjeljak, 11. svibnja 2015., išli smo na izlet u Požegu i Park prirode Papuk.

Krenuli smo u 8 sati ujutro. Naše prvo odredište bila je Požega. U Požegi smo vidjeli mnogo baroknih zgrada i katedralu. Imali smo i malo slobodnog vremena da nešto pojedemo i odmorimo se jer smo nakon Požege trebali krenuti na Papuk. Cesta je bila loša pa smo morali biti mirni u autobusu. Na Papuk smo stigli u 12 sati. Najprije smo otišli na ručak u Planinarski dom Jankovac. Ručak nam se nije svidio, no desert je bio odličan. Nakon ručka krenuli smo u obilazak Jankovca. Vidjeli smo grobnicu grofa Jankovića i šetali njegovom stazom. Vidjeli smo mnogo izvora i slap Skakavac. Slap mi se jako svidio. Nakon razgledavanja imali smo i slobodno vrijeme u parku. Igrali smo se i odlično zabavili. Kući smo krenuli u 16.30. U autobusu je bilo jako zabavno. Fotografirali smo se i zafrkavali jedni druge. Stigli smo u 18.30.

Bilo mi je odlično, naučila sam mnogo toga i odlično sam se zabavila.

Martina Marijanović, 6. a

Izlet na Papuk

U ponedjeljak, 11. svibnja 2015., organiziran je izlet u Park prirode Papuk. Svi smo morali biti pred crkvom u 7.45 ujutro. Kada smo se smjestili u autobus, putovanje je započelo.

U autobusu nije bilo jako glasno, ali svi su se zabavljali. Do Požege smo putovali nešto više od sat vremena. Kada smo stigli, najprije smo posjetili požešku katedralu. Katedrala je iznutra jako lijepo oslikana. Oltar i prostor oko njega ukrašeni su zlatom. Iznad oltara nalazi se velika slika Isusa Krista na oblacima. Cijela unutrašnjost crkve oslikana je slikama svetaca. Ispred katedrale nalazi se spomenik fratru koji se istaknuo u borbi protiv Osmanlija. Nakon kratkog obilaska grada krenuli smo prema Papuku. Cesta je vrlo krivudava. Kroz prozor se može vidjeti šuma. Sunce se probijalo kroz krošnje stabala i najavljivalo prekrasan dan. Vožnja je trajala jako dugo, ali ni u jednom nam trenutku nije bilo dosadno. Kada smo stigli na Papuk i krenuli prema restoranu, shvatila sam koliko sam zapravo gladna. Na ručku je sve bio ukusno, osim mesa koje nije bilo baš najbolje pečeno. Nakon ručka krenuli smo u šetnju parkom u kojem nas je okruživalo beskrajno zelenilo. Što smo se više uspinjali, put je bio sve strmiji. Kada smo prvi put stali, vidjeli smo grobnicu grofa Jankovića. Nastavili smo šetnju i zaustavili se pokraj „staklarskog groblja“. Tamo smo vidjeli grob žene koja se zvala Katarina. Na njenom je grobu naslikana lubanja zato što je počinila samoubojstvo. Krenuli smo dalje i put nas je odveo do prekrasnih slapova. Svuda oko nas špricala je voda. Polako smo se spustili do restorana i parka koji ga je okruživao i tamo smo proveli svo slobodno vrijeme. Nažalost, brzo je došlo vrijeme za povratak kući. Put kući protekao je mirno, ali zabavno. Na parkiralištu kod crkve izašli smo iz autobusa i umorni krenuli svojim kućama.

Bio je ovo dobar izlet.

Ana Morosavljević, 6. a

Izlet na Papuk

Danima smo se radovali odlasku u Park prirode Papuk. Krenuli smo u osam sati ujutro.

Autobusom je vladao žamor. Učenici u prednjem dijelu autobusa nisu se osjećali najbolje pa njima nije bilo do priče. Stigli smo u brežuljkast kraj pun zelenila. Planinarski dom okružen je rijekom i šumom. Prvi put u životu divila sam se riječnim rakovima. Najviše me se dojmio slap. Do njega smo stigli vrlo teškim putem penjući se uzbrdo i nizbrdo. Stigli smo i do velikog, staklenog dijamanta. Kraj dijamanta bila su tri groba. Na grobovima je sve bilo napisano na njemačkom pa su neki bili zbunjeni. Dok smo se penjali stazom, vidjeli smo grob grofa Jankovića u kojem on i danas počiva gledajući na svoj Papuk. Stigavši do slapa, bili smo umorni i očarani njegovom veličinom i zvukom. Nakon razgledavanja slapa i prirode vratili smo se u Planinarski dom. Na livadi ispred doma igrali smo se i smijali sat vremena. Kad je postalo najbolje, morali smo krenuti kući. U autobusu se zabava nastavila.

Voljela bih da tijekom školske godine odlazimo na više izleta jer tako više vremena provodimo zajedno i puno toga naučimo i vidimo.

Luna Ferić, 6. b

Terenska nastava u Požegu i Park prirode Papuk

Konačno je došao i taj dan! Nestrpljivo smo čekali autobus. Kad je došao, svi smo se smjestili i krenuli.

Na putu do Požege smijali smo se i zabavljali. U Požegi smo razgledavali spomenike i katedralu. Bilo je jako lijepo. Nakon malo slobodnog vremena krenuli smo dalje, na Papuk. Sve smo se više penjali, mnogima je bilo zlo, no kad smo napokon stigli, svi su se osjećali puno bolje. Sjeli smo u restoran i čekali ručak. Kad smo ga dočekali, bili smo pomalo razočarani. Meso je bilo slabo pečeno, a umjesto palačinki s čokoladom dobili smo sladoled (što i nije bilo toliko loše). Nakon ručka krenuli smo s vodičem u obilazak Papuka. Obilazak je bio vrlo naporan. Dok smo se penjali, vidjeli smo brojne prekrasne darove prirode: prekrasna zelena stabla, mnoštvo biljaka, slap… Bilo je jako strmo pa smo se pribojavali da ćemo pasti, no sretno smo stigli do kraja staze. Iako smo se jako umorili šetajući Grofovom stazom, imalo smo još dovoljno energije za igranje i uživanje u parku. Bilo je jako zabavno, vrijeme je brzo prošli i morali smo krenuti kući.

Jako smo se umorili, no bilo nam je drago što smo zajedno proveli jedan od najljepših dana u šestom razredu.

Petra Gotovac, 6. b

objavio: Danijela Zubak   datum: 19. 5. 2015.

Školski dokumenti

RADIO  VIDEO

Dnevni tisak

Naš zavičaj

Foto galerije

Arhiva dokumenata

Ispis statistike od 5. 1. 2011.